sobota, 1 listopada 2014

Ranking wózków dziecięcych

Ranking wózków dziecięcych
Ranking wózków dla dzieci
Cieszę się bardzo, że jesteś w tym miejscu. Świadczy to o tym, że jesteś już na końcowym etapie podejmowania decyzji o tym jaki wózek dla swojego dziecka wybrać. W tym miejscu znajdziesz mój subiektywny ranking wózków dziecięcych. Czytając inne artykuły sprawdzisz moje rekomendacje odnośnie różnych konkretnych typów wózków. Zanim jeszcze podejmiesz ostateczną decyzję, polecam Ci zapoznać się z tym artykułem opisującym w szczegółach na co zwrócić uwagę kupując wózek.


Wybór oczywiście nie jest łatwy. Świadomą decyzję możesz podjąć dopiero w momencie, w którym będziesz wiedzieć czego tak naprawdę potrzebujesz, w jakich warunkach będziesz używać wózka i do jakich celów będzie on przeznaczony. inaczej wybiera się spacerówkę a inaczej gondolę. Czym innym jest wózek z pompowanymi kołami a czym innym taki z kołami piankowymi. Dlatego przemyśl dobrze swoją decyzję. Przeczytaj artykuł, który podałem we wstępie do tego rankingu i przejrzyj poniższe zestawienie.

Ranking wózków dla dzieci
Przechodząc do meritum. Poniżej prezentuje TOP10 wózków dziecięcych, które moim zdaniem warto wziąć pod uwagę przy zakupie swojego wózka. Uwaga! Zaczynamy:

  1.  Wózek dziecięcy Caretero Gringo
  2.  Wózek dziecięcy Caretero ALF
  3.  Wózek dziecięcy Jedo FYN 4DS Classic
  4.  Wózek dziecięcy Quinny Zapp XTRA
  5.  Wózek dziecięcy X-Lander X-Move
  6.  Wózek dziecięcy Chicco Multiway
  7.  Wózek dziecięcy Caretero Spacer
  8.  Wózek dziecięcy Maxi-Cosi Mura 4 Plus
  9.  Wózek dziecięcy Bebetto Luca
  10.  Wózek dziecięcy X-lander X-PULSE

Mam nadzieję, że moje zestawienie pomogło Ci dokonać dobrego i ostatecznego wyboru.
A poniżej historia pewnego wózka jednej z mam:


1 komentarz:

  1. Ja za to jestem zadowolona z mojego Mondo Ecco z Expandera, świetny wielofunkcyjny wózek, praktyczny, stabilny i jak na tego typu wózek dosyć lekki.

    OdpowiedzUsuń